HTML

Itt a tavasz ...

2013.05.02. 23:23 cs.peter

   Szerencsére túl vagyok az éves születésnapom előtti egy hónapos kapuzárási pánikomon. Süt a nap, égeti az arcom, hozza a tavasz hormontermelős szelét. Nem szeretem. Ilyenkor erősödik a vágy a változásra, hogy végre el kéne költözni Pestre vagy bárhová ahol több az élet. De kényelmes vagyok, van egy kis munkám, kiépített kis tyukszaros egzisztenciám, minek adnám fel?! Na meg, hogy ideje lenne már bármiféle státuszú nőstényt beújítani az életembe. De nem megy ez olyan könnyen faluhelyen....
    A minap azon kaptam magam, hogy végiggörgettem a fészbúk ismerőseimet és végignéztem nagyon sok bárhogyan is érdekesnek tartott csaj adatlapját. Majd szépen felmentem az erre külön kifejlesztett társkereső oldalakra ahová már évek óta feljárogatok nézelődni. Megszólítani nincs soha merszem. Majd itt sem találtam megnyugvást. Mint egy drogfüggő felregisztráltam még egy oldalra. Keresgéltem. Az eredmény elszomorított. Manapság már szemmel láthatóan csak olyan emberek vannak fönn ilyen oldalakon akik már végképp reménytelenek. (én is köztük!) 

     Majd végül megpillantottam egy valakit aki szimpatikus volt arcra is, adatokra is, horoszkóp is kompatibilis az enyémmel. Aztán elolvastam a bemutatkozását. Ennyi állt benne:


" Valaki segítsen törölni magamat erről az oldalról! :D!"

Én erre megírtam neki, hogyan teheti meg ezt. Tényleg nem volt egyszerű megtalálni a módját. Ma ahogy felmentem az oldalra, látom, hogy törölte magát. Még egy köszönő üzit sem írt.  Legalább ennyit tudtam segíteni rajtad... Legalább te is ennyit segítettél rajtam: Rájöttem,hogy mégsem vagy annyira klassz. Példádat követem és én is törlöm magam.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hapacsolok.blog.hu/api/trackback/id/tr105118454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása